Informacja
o start upach
Zgodnie z dewizą „Wspieramy Wielkich Jutra”, Konsultanci DGA S.A. oferują swoją wiedzę, doświadczenie oraz profesjonalizm na rzecz rozwoju firm, instytucji oraz regionów. DGA S.A. współpracuje zarówno z przedsiębiorcami rozpoczynającymi działalność, jak i z największymi podmiotami gospodarczymi
Więcej informacji:
www.dga.pl

Poznaj start up’y

Soft Cube Sp z o.o.
Rozwiązanie:
Oprogramowanie SoftCube Digitial Twin stworzone do elastycznych symulacji obiektów przemysłowych oraz odbywających się w obiektach przemieszczań surowców, materiałów i produktów. W odróżnieniu od dostępnych rozwiązań oferuje kompletną możliwość budowy własnych obiektów logicznych oraz graficznych. Dodatkowo oprogramowanie umożliwia korzystanie ze współdzielonej biblioteki gotowych obiektów oraz dodawanie takich obiektów do bazy. SoftCube Digital Twin pozwala na przewidzenie rezultatów zmian wprowadzanych w organizacji przed ich realnym wdrożeniem oraz wybranie najlepszego scenariusza optymalizującego najważniejsze dla nas parametry takie jak: całkowita przepustowość centrum logistycznego, ilość zasobów transportowych niezbędnych do realizacji zadań, itp. Nasz system daje możliwość optymalizowania całkowitego kosztu utrzymania inwestycji czy jej optymalizacji w określonych layoutach hal produkcyjnych czy obiektów będących dopiero na etapie planowania.
Kontakt:
tomasz.zak@softcube.cloud
przemyslaw.federowicz@softcube.cloud
jakub.piatek@softcube.cloud

Zorgo sp. z o.o.
Rozwiązanie:
System SIWEK przeznaczony jest do szybkiej identyfikacji wagonów kolejowych. Rozwiązanie oparte o analizę obrazu oraz sieci neuronowe, pozwala na odczyt w czasie rzeczywistym zarówno danych identyfikacyjnych jak i handlowych, z przejeżdżających wagonów. System działa automatycznie, zaś jego połączenie z wagą dynamiczną oraz systemem ERP pozwala zautomatyzować proces ważenia wagonów. Dzięki odczytowi ładowności i masy własnej każdego wagonu oraz informacjom pochodzącym z wagi, wychwytywane są przypadki błędów załadunku i rozładunku, a integracja z pozostałymi systemami informatycznymi umożliwia znaczące skrócenie czasu obsługi przesyłki. W sposób automatyczny wykonywana jest również dokumentacja zdjęciowa prezentująca stan ładunku każdego z wagonów.
Kontakt:
Krzysztof Jaros
+48 693 453 276
krzysztof.jaros@zorgo.com.pl
Krzysztof Karpik
+48 605 166 610
krzysztof.karpik@zorgo.com.pl

FitMech sp. z o.o.
Rozwiązanie:
Technologia odpowiada na problem jakim jest niska efektywność wykorzystania maszyn produkcyjnych w fabrykach. Powodem problemu jest najczęściej brak podstawowych informacji o pracy maszyn takich jak: rzeczywiste czasy pracy, faktyczne czasy wykonywania cykli produkcyjnych, występowanie mikroprzestojów i ich wpływ na wydajność, faktyczne przyczyny nieplanowanych przestojów oraz rzeczywiste czasy postojów planowych. Brak wiedzy oraz automatycznej analizy tych informacji wpływa na brak możliwości sprawnego zarządzania planem produkcyjnym, pracą maszyn oraz zespołem pracowników
Platformę FitMech do pozyskiwania danych z procesów produkcyjnych i wyświetlania ich na różnych ekranach tworzą: czujniki wibracji FitMech, tablety montowane przy stanowiskach pracy z aplikacją FitMech Machine, aplikacja dla managerów FitMech Smart Factory oraz aplikacja do wyświetlania FitMech Display, która została stworzona w ramach akceleratora Industry Lab II.
Celem projektu było zwiększenie wydajności produkcji oraz transparentności działań, dzięki obliczaniu i wizualizacji wskaźnika OEE. Aplikacja FitMech Display została wykonana i wdrożona na urządzenia w zakładzie produkcyjnym będącym odbiorcą technologii. Dostępna jest w sklepie Google Play i zintegrowana z innymi aplikacjami FitMech, tworząc w ten sposób kompleksowy system do pozyskiwania i wyświetlania zarządczych danych produkcyjnych.
Kontakt:
Rafał Pieczyński
rafal@fitmech.com
+48 793 278 989
www.fitmech.com

Optimatik sp. z o.o.
Rozwiązanie:
- Kompletny system do optymalizacji logistyki wewnętrznej, prezentujący przydatne informacje i wnioski, a nie surowe dane
- Tylko jedna “skrzyneczka” na wózku wystarczy, żeby śledzić dowolne urządzenie. Nie trzeba instalować dodatkowych anten, znaczników, ani prowadzić skomplikowanej konfiguracji
- System gotowy do działania w ciągu kilku dni
- Gotowość do integracji z innymi systemami w zakładzie
- Dane dostępne w trybie rzeczywistym z poziomu przeglądarki internetowej
Kontakt:
www.optimatik.co
biuro@optimatik.co
https://www.linkedin.com/company/optimatik/
+48 502 642 894

Sellizer sp. z o.o.
Rozwiązanie:
Sellizer to narzędzie nowej generacji handlowców, które podpowie Ci, co klient myśli o Twojej ofercie.
Sellizer pokaże Ci, co dzieje się z Twoją ofertą. Poinformuje Cię, w chwili, gdy klient ją otwiera i automatyzuje żmudny proces domykania sprzedaży.
Zapraszamy na bezpłatną 15-minutową konsultację korzyści wdrożenia Sellizera w Twojej organizacji:
https://calendly.com/m-owsiak/15min
Kontakt:
www.sellizer.pl
kontakt@sellizer.pl
+48 783-550-016

Quickersim Automotive sp. z o.o.
Rozwiązanie:
Q-Bat przeznaczony jest dla producentów pojazdów elektrycznych oraz baterii do tych pojazdów. Pozwala dla dowolnie zdefiniowanego profilu jazdy lub profilu ładowania/rozładowania przewidzieć trójwymiarowy rozkład temperatury wewnątrz baterii. Narzędzie to służy zarówno projektowaniu nowych baterii, układów ich chłodzenia, cooling plate’ów, jak również służy weryfikacji istniejących projektów pod kątem nowych wymagań. Takie wymagania to np. zastosowanie baterii w innym pojeździe lub autobusie, który będzie poruszał się po innej trasie, na której inna jest strategia ładowania lub po prostu profil terenu, prędkości jazdy czy w mieście o zupełnie innych warunkach atmosferycznych.
Dotychczas producenci zmuszeni byli albo budować prototypy, co powodowało koszty i znacząco wydłużało proces rozwoju. Inni zaś stosowali obliczenia: uproszczone 0-wymiarowe lub skomplikowane analizy CFD. Tworząc Q-Bat wzięliśmy wszystko co najlepsze z obu podejść. Q-Bat dokonuje obliczeń pola temperatury dla dowolnego profilu jazdy w czasie zbliżonym do rzeczywistego, zaś daje wyniki tak dokładne, jak pełne analizy CFD. Rozwiązanie zostało zwalidowane wspólnie z Solaris Bus & Coach. Rozbieżności przewidywań względem programów CFD lub eksperymentu nie przekraczały 1 stopnia Celsjusza.
Kontakt:
Automotive & e-mobility
b.gorecki@quickersim.com
+48 503 444 886

OrganicDisposables Sp. z o.o.
Rozwiązanie:
W Organic Disposables opracowujemy nowe technologie wytwarzania i formowania materiałów przyjaznych środowiskowo na bazie odnawialnych surowców organicznych. Głównym budulcem naszych materiałów są naturalne włókna celulozy pochodzenia roślinnego (rolnictwo, ogrodnictwo, lasy) oraz uszlachetniające dodatki niewłókniste. W ramach akcelerowanego projektu opracowaliśmy metodę zabezpieczenia powierzchni papieru biodegradowalnymi powłokami pod kątem zastosowanie procesowego w trakcie produkcji papieru. Opracowane przez nas rozwiązania pozwalają na uzyskanie powierzchni o regulowanej odporności na wodę oraz oleje, przy czym wszystkie nadają się do kontaktu z żywnością. Zarówno powłoki jak i proces produkcyjny są przyjazne środowiskowo, a produkt końcowy jest kompostowalny.
Obecnie na wysypiska trafia 200 tyś ton opakowań jednorazowych rocznie. Jesteśmy w stanie skrócić czas ich rozkładu z 400 lat to 24 tygodni. Wzrastająca świadomość środowiskowa konsumentów, oraz zmiany przepisów unijnych spowodują według prognoz Polskiej Izby Opakowań (PIO) wzrost udziału opakowań biodegradowalnych z 2,3% do 10%, z czego papierowych z 25% do 37% w ciągu najbliższych 5 lat, w rynku wartym w tym momencie 45 mld złotych.
Kontakt:
Tomasz Ciamulski
606 209 446
biuro@OrgDis.com
www.organicdisposables.com

Aigocracy Institute sp. z o.o.
Rozwiązanie:
Platforma DATUM wspiera rozwój Inteligentnych Miast (Smart City) dostarczając danych o otoczeniu pojazdów o napędzie elektrycznym. To narzędzie wsparcia procesów decyzyjnych dla producentów i dostawców takich pojazdów, przewoźników, konserwatorów oraz kierowców. Dane dostarczane przez DATUM są związane z pogodą (prognozy bieżące oraz dane historyczne), infrastrukturą drogową (w tym przebieg i charakterystyka linii autobusowych, położenie przystanków, nachylenie i długość trasy) oraz infrastrukturą elektryczną (w tym położenie konstrukcji wsporczych, przyłączy, słupów, masztów trakcyjnych, izolatorów, heliostatów, przebieg linii energetycznych wysokiego i niskiego napięcia).
Platforma wspiera m.in. w wykonaniu procesów ofertowania dostaw pojazdów elektrycznych oraz elektryfikacji wybranych tras autobusowych, jak również naprawie i konserwacji pojazdów o napędzie elektrycznym. DATUM redukuje manualne pozyskanie informacji o otoczeniu pojazdów poprzez automatyzację procesu, równocześnie zapewniając wysoką jakość dostarczanych danych.
DATUM to łatwe w obsłudze rozwiązanie, z prostą integracją z innymi systemami poprzez API, klarowny graficzny dashboard oraz wizualizację danych (np. geolokalizacyjnych). Do tego bieżące aktualizowanie danych nie powoduje przerwy w działaniu platformy.
Kontakt:
dr Elżbieta Lewańska,
elzbieta.lewanska@aigocracy.com
DATUM@aigocracy.com
+48 732 438 884

Mobilis Robotics sp. z o.o.
Rozwiązanie:
Smart Sound Beacon urządzenie nawigacyjne dla osób niewidomych lub niedowidzących
Urządzenie emituje dźwięk, który pozwala osobie niewidomej wykryć obiekt (np. wejście do budynku, do pociągu, tramwaju, sklepu, do szpitalu). Te urządzenia można podłączać do drzwi budynków, drzwi kabiny transportu publicznego, świateł drogowych, itp. System „Rozwiązanie dla najbardziej skomplikowanych ostatnich metrów” działa na odległościach -5…20m. Aby aktywować sygnał dźwiękowy, użytkownik może użyć smartfonu z zainstalowaną aplikacją lub gadżet (dla użytkowników, którzy nie korzystają ze smartfonów).
Rozwiązania dla pociągów oraz pozostałego transportu publicznego
- Zdalne otwieranie drzwi wagonu
- Głosowa informacja o numerze oraz kierunku pociągu w aplikacji mobilnej
- Osoba niewidoma sama może znaleźć dokładne wejście do wagonu
Rozwiązania dla budynków
- Urządzenia może być zainstalowane przy wejściu do budynków urzędowych, szpitalach, sklepach oraz hotelach
- Osoba sama może znaleźć dokładne wejście do budynku
Rozwiązania dla świateł drogowych
- Automatyczne włączanie świateł dla pieszych przy zbliżeniu osoby niewidomej do przejścia
- Dźwięk informujący o możliwości przejścia brzmi tylko, kiedy osoba niewiadoma jest w zasięgu
Kontakt:
info@mobilis.io
http://mobilis.io/
@mobilis-robotics
https://www.facebook.com/mobilis.io
+48 575 425 862, +48 883 164 659
Rakowicka 10B/4, 31-511, Kraków

Smart Invoice sp. z o.o.
Rozwiązanie:
Aplikacja dostępna z poziomu przeglądarki internetowej upraszcza przepływ dokumentów kosztowych poprzez ich digitalizację. Przewagą konkurencyjną rozwiązania jest połączenie algorytmów przetwarzania obrazów z potencjałem uczenia maszynowego i technologią semantycznych. Wystarczy unikatowy login i pierwsze hasło, a klienci uzyskują dostęp aplikacji, która ułatwi zarządzanie właściwym przepływem dokumentów kosztowych w przedsiębiorstwie oraz zwiększy efektywność pracy, głównie w zakresie prawidłowości działań i czasu rozliczenia.
Dodatkową wartością jest integracja aplikacji z jednym z czołowych oprogramowań do całościowej obsługi księgowości.
Kontakt:
Piotr Strychalski
+48 535 962 192
ps@smartinvoice.pl
www.smartinvoice.pl

Ressolution sp. z o.o.
Rozwiązanie:
Res Solution Sp. z o. o. zajmuje się wdrażaniem systemów optymalizacji kosztów i zużycia energii elektrycznej po przez pomiar i sterowanie urządzeniami elektrycznymi. Dzięki wsparciu algorytmami sztucznej inteligencji system może identyfikować urządzenia nieefektywne prądowo. Wiedza ta pozwala na właściwe zarządzanie serwisem urządzeń oraz planowanie wymiany niesprawnych urządzeń. W niektórych przypadkach zakup nowego urządzenia zwraca się poniżej roku. Tak duże optymalizacje zużycia energii mają istotny wpływ na redukcję śladu węglowego.
Wdrożenie systemu pozwala również na weryfikację i dopasowanie odpowiedniej taryfy zakupu energii elektrycznej, aby pomóc firmom jeszcze lepiej optymalizować koszty zakupu energii elektrycznej. Kompleksowe wdrożenie systemu pozwala na wygenerowanie oszczędności na poziomie nawet 40%.
Kontakt:
www.ressolution.pl
contact@ressolution.pl
Dominik Ciurko
+48 602 556 170

Molfar.Ai sp. z o.o.
Rozwiązanie:
Nasze rozwiązanie hostowane w chmurze łączy sztuczną inteligencję z wizją maszynową, aby automatycznie wykrywać i klasyfikować usterki w sieci kanalizacyjnej oraz dostarczać ustrukturyzowany raport zgodny z lokalnymi standardami, który można zintegrować z systemami klienta. System koncentruje się na przyspieszeniu żmudnego i kosztownego procesu ręcznego przeglądania nagrań CCTV i działaniu całkowicie bez nadzoru, przy niewielkiej interakcji z użytkownikiem
Kontakt:
molfar.ai
hello@molfar.tech,
https://www.linkedin.com/company/molfar-technologies/
+46 704 890 560

Adam Szumilas
Rozwiązanie:
ICsec jest pierwszym polskim producentem rozwiązań z zakresu bezpieczeństwa cybernetycznego dedykowanych przemysłowi. Oferta ICsec obejmuje m.in. system Scadvance XP (nowej generacji system klasy IDS, intrusion detection system) adresujący potrzeby związane z monitoringiem sieci automatyki przesyłowej (OT) i wykrywaniem potencjalnych zagrożeń i anomalii w ruchu pomiędzy podłączonymi do sieci urządzeniami. Scadvance XP pozwala wykryć cyberzagrożenia (w tym zagrożenia Zero-day) zanim spowodują nieodwracalne zmiany. System ten znacząco przewyższa inne rozwiązania w zakresie funkcjonalności, liczby i rodzaju obsługiwanych protokołów przemysłowych oraz metod wykrywania anomalii w sieciach OT. Pozwala również na dostosowanie przemysłowych systemów bezpieczeństwa do zmieniających się przepisów prawa.
W ramach programu akceleracji IndustryLab, ICsec opracował rozwiązanie wspomagające cyberochronę w niestandardowych sieciach przemysłowych, operujących na protokole BUSZ, tj. Sniffer transmisji dla protokołu BUSZ. Na chwilę obecną brak jest ogólnodostępnych narzędzi pozwalających na monitoring ruchu w tym protokole, a więc odbiorca technologii nie ma możliwości zakupu gotowego rozwiązania na rynku.
Kontakt:
Robert Juszczyk, +48 512 951 234
Marek Smolik, +48 603 665 282
Katarzyna Berbeć, +48 794 995 094
Marek Krzyżanowski
icsec@icsec.pl
www.icsec.pl
https://www.linkedin.com/company/icsecsa/

HR01 sp. z o.o.
Rozwiązanie:
POK jest narzędziem pozwalającym na online’ową ocenę dopasowania kandydata do danego stanowiska lub też ocenę poziomu nabycia przez pracownika kompetencji na danym stanowisku. Dzięki temu menedżerowie mogą łatwiej podejmować decyzję nie tylko o zatrudnieniu, ale także o rozwoju pracownika lub zaproponować przeniesienie pracownika na inne stanowisko bardziej odpowiadające jego kompetencjom.
Klienci wybierają na naszej platformie poszczególne stanowiska i typy testów, które mają rozwiązać osoby oceniane. Mogą też stworzyć własny zakres specjalistycznych pytań testowych lub wykorzystać gotowe szablony pytań. Następnie klient definiuje jaki jest oczekiwany poziom kompetencji dla danego stanowiska oraz udostępnia kandydatom lub pracownikom możliwość wykonania testów. Platforma jest obsługiwana z poziomu przeglądarki, a więc nie wymagana jest instalacja oprogramowania na komputerze.
Kontakt:
Łukasz Polak
+48 508 205 718
lukasz@hr01.pl
www.hr01.pl

Justmotive sp. z o.o.
Rozwiązanie:
Justmotive, to aplikacja mobilna, dostępna na komórki pracowników i inne urządzenia komputerowe (włączając kioski na hali produkcyjnej), która angażuje pracowników do zapoznania się z organizacją oraz nowymi treściami niezbędnymi do pracy. Zastosowanie mechaniki grywalizacji skutecznie zachęca do rozwoju pracowników oraz wpływa na zwiększenie ich utrzymania w organizacji.
W pierwszej kolejności to aplikacja służy do procesu onboardingu nowo zatrudnionych pracowników. Digitalizuje proces rozwoju kompetencji, daje możliwość monitorowania realizacji treści szkoleniowych oraz obserwowania zmian zachowania pracowników i pozyskanie rzetelnego feedbacku. Justmotive może także pomóc w aktualizacji wiedzy i umiejętności pracowników o nowe wymagania w zakresie procesów i produktów, a więc wpływa na zwiększenie przyswajania nowych wytycznych w firmie. Dodatkowo aplikacja może być skutecznym narzędziem w rozwoju wellbeingu w pracy i zwiększenie integracji zespołu.
Aplikacja daje możliwość prostego dodawania, usuwania lub zmieniania treści i funkcjonalności, co wpływa na łatwość dostosowywania przekazu do aktualnych potrzeb pracodawcy. To dzięki wymienności modułów kreujemy efektywną strategię employer brandingu – czyli budowania wizerunku dobrego pracodawcy
Kontakt:
www.justmotive.com
info@justmotive.pl
+48 731 117 218

Quickersim sp. z o.o.
Rozwiązanie:
QS HVAC służy projektowaniu i optymalizacji energetycznej układu wentylacji i klimatyzacji (HVAC) autobusu elektrycznego. W niesprzyjających warunkach pogodowych (upał i intensywnie pracująca klimatyzacja lub mróz wymagający intensywnego ogrzewania) pobór energii przez układ HVAC autobusu elektrycznego odpowiada za zmniejszenie możliwego do uzyskania zasięgu autobusu elektrycznego o ponad 50%. Optymalizacja zużycia energii to podstawowy sposób zwiększenia zasięgu autobusu elektrycznego przy zachowaniu komfortu termicznego pasażerów.
QS HVAC pozwala w graficznym interfejsie użytkownika zbudować model symulacyjny układu hydraulicznego i układu cieplnego odpowiadającego za ogrzewanie lub klimatyzację wnętrza autobusu. Ponadto, oprogramowanie służy określaniu tempa tzw. prekondycjonowania termicznego autobusu w czasie, gdy w zajezdni przygotowywany jest do wyjazdu na trasę (autobusy elektryczne wymagają automatycznego określania, kiedy powinny zostać w zajezdni podłączone do ładowarki oraz ogrzane lub schłodzone do zadanej temperatury tak, by energii na to ogrzewanie lub chłodzenie nie pobierały z baterii).
QS HVAC został skalibrowany dla autobusów produkowanych przez Solaris Bus & Coach na podstawie kampanii pomiarowej w komorze klimatycznej dostępnej w Solaris Bus & Coach.
Kontakt:
Automotive & e-mobility
r.crow@quickersim.com
+48 514 021 542

DES3D sp. z o.o.
Rozwiązanie:
Rozwiązanie umożliwia wykorzystanie cyfrowych modeli 3D konstrukcji w celu umieszczania w nich modeli uszkodzeń na podstawie zdjęć, a także raportowanie parametrów tych uszkodzeń. Taki model 3D jest udostępniany przez przeglądarkę www i może być wykorzystywany jako poręczna baza danych o stanie konstrukcji, dostępna także z urządzeń mobilnych. Daje to korzyść łatwego dostępu do informacji o stanie technicznym zamiast pracochłonnego zbierania informacji z wielu różnych zewnętrznych źródeł. W ten sposób następuje cyfryzacja procesu zarządzania majątkiem – eliminacja zbędnej dokumentacji, papierowego obiegu dokumentów, a w rezul-tacie oszczędza czas pracy managerów i daje im wygodne narzędzie do podejmowania decyzji.
Dostępny przez przeglądarkę, model 3D konstrukcji, pokazujący wszystkie uszkodzenia powinien być narzędziem równie dostępnym i powszechnym jak smartfon.
Kontakt:
www.de-solutions.info
https://www.linkedin.com/company/digital-engineering-solutions
contact@de-solutions.info
+48 609 500 211

CarDNA sp. z o.o.
Rozwiązanie:
Moduł odczytu i sterowania kluczowymi sygnałami czujników samochodowych oraz dekodowania ich protokołów tj. CAN lub SENT, składający się z modularnej i uniwersalnej płytki PCB wraz z modularnym oprogramowaniem sterującym. Rozwiązanie umożliwia opracowanie dowolnego produktu lub akcesorium, który na podstawie odczytu i/lub zmiany sygnału z tychże czujników stosowanych w branży motoryzacyjnej, ma wykonywać określone zadania lub sterować danymi elementami pojazdu. Dodatkowo opracowane przez startup oprogramowanie posiada w standardzie wiele zaawansowanych funkcji takich jak: obsługa aplikacji mobilnych, aktualizacje firmware elektroniki metodą Over-The-Air, możliwość analizy danych i ich zbieranie.
Kontakt:
Sebastian Sęk
sdeba.sek@gmail.com
+48 662 146 965

Sellcon sp. z o.o.
Rozwiązanie:
Oprogramowanie połączone z API Amazon, które pomaga analizować dane sprzedażowe, automatyzować kampanie marketingowe oraz zarządzanie stokiem. Aplikacja pobiera dane z Amazona następnie wykonuje odpowiednie analizy i w przystępny i czytelny sposób pokazuje je sprzedawcy w postaci wykresów i dashboardów. Dodatkowo dzięki okresowemu zrzucaniu danych z Amazona do bazy danych aplikacja pozwala na budowanie danych historycznych oraz prowadzenie zaawansowanych analiz celem określenia trendów w sprzedaży na Amazonie.
Kontakt:
sellcon.pl
piotr@sellcon.pl
+48 509 723 841

CREATEC Sp. z o.o.
Rozwiązanie:
Rozwiązaniem CREATEC są piany aluminiowe. Zaletami pian aluminiowych jest m.in. zdolność do pochłaniania energii uderzenia, tłumienia hałasu, dobre właściwości wytrzymałościowe i przede wszystkim niewielka gęstość, która pozwala temu materiałowi utrzymywać się na powierzchni wody. Założeniem pomysłodawców było stworzenie funkcjonalnego materiału konstrukcyjnego spełniającego wysokie wymagania stawiane przez producentów z branży motoryzacyjnej, z wykorzystaniem odpadów poprodukcyjnych. W proponowanej przez CREATEC technologii używane są wióry o bardzo drobnej frakcji, których recykling jest niezwykle trudny i kosztowny. Materiał nie wymaga specjalistycznego przygotowania np. oczyszczania chemicznego, natomiast sama technologia obejmuje kilka zabiegów, których parametry zostały ustabilizowane w ramach testów wykonywanych podczas akceleracji. Wyrób finalny – piana aluminiowa – wykonywana jest w taki sposób, aby możliwe było jej łączenie w panele o znacznych rozmiarach, co pozwala na wypełnianie praktycznie dowolnych przestrzeni.
Kontakt:
Maciej Nowosielski
tel. +48 500 297 424
e-mail: office@createc.com.pl

Forsant sp. z o.o.
Rozwiązanie:
System łączy się z CRM klienta lub jest jego odpowiednikiem z prostym w obsłudze interface typu drag & drop, gdzie są prezentowani aktualni, potencjalni klienci. Na podstawie interakcji z działem handlowym (telefon, rozmowa na żywo, aktywność na stronie www) identyfikatory klientów (ID i UID) są dodawane do grup, którym są dystrybuowane komunikaty reklamowo-sprzedażowe lub utrzymaniowe dzięki API Facebooka i Google. Komunikacja do klienta jest spersonalizowana także dzięki śledzeniu danych historycznych o aktywności klienta. W rezultacie każdy handlowiec staje się automatycznie skutecznym działem marketingu, pomimo braku wystarczających kompetencji marketingowych. System automatyzuje część dalszych interakcji z klientem, wzmacniając komunikacje wartości związanych z zakupem produktu/usługi firmy. To wielka zmiana dla dużych organizacji, gdzie do tej pory dział sprzedaży
i marketingu prowadził osobne działania rzadko ze sobą skorelowane.
Kontakt:
Daniel Kędzierski
+48 535 99 22 22
daniel@forsant.io
forsant.io

SM LAB sp. z o.o.
Rozwiązanie:
Platforma Inteligentny Dach to wygodne narzędzie webowe dla zarządców budynków z dachami płaskimi. Platforma na bieżąco analizuje prognozowane dane pogodowe i przekazuje precyzyjne wskazówki nt bezpiecznego utrzymania budynków. Rozwiązanie z wyprzedzeniem informuje o możliwych zagrożeniach i pozwala przygotować się na niekorzystne warunki atmosferyczne. Dzięki platformie Inteligentny Dach zwiększa się bezpieczeństwo oraz trwałość budynku. Dodatkowym atutem platformy jest możliwość zarządzania ryzykami pogodowymi dla całej sieci rozproszonych budynków.
Platforma jest kompatybilna z sensorami do monitoringu ugięć konstrukcji oraz spiętrzenia wody na dachu, co daje dodatkową informację dla bezpieczeństwa dachu budynku.
Kontakt:
contact@sense.com.pl
https://www.linkedin.com/company/sensemonitoring/
https://www.facebook.com/SenseSmartRoofs
+48 604 135 370

SOLHOTAIR Sp. z o. o.
Rozwiązanie:
Solarny system do ogrzewania hal i obiektów przemysłowych tworzą solarne kolektory powietrzne połączone modułowo i zintegrowane z systemem wentylacji obiektów przemysłowych. Technologia SOLHOTAIR umożliwia efektywne wytwarzanie ciepła na drodze konwersji energii słonecznej na energie cieplną w kolektorach powietrznych. Solarne kolektory SOLHOTAIR ogrzewają pomieszczenia użytkowe zimą i w okresach przejściowych, stanowiąc komplementarne źródło ciepła, dostarczając świeże, ciepłe, przefiltrowane powietrze do wnętrza obiektów przemysłowych. Mogą być montowane na ścianach lub dachach budynków. Kolektory solarne SOLHOTAIR są chronione patentem i zgłoszeniem europejskim oraz osiągają sprawność 83 %, tj. o 20 % więcej niż najlepsze rozwiązania na świecie. Cechują się najwyższym przyrostem temperatury ogrzewanego powietrza tj. do 46 °C (mierzonym pomiędzy temperaturą powietrza wchodzącego, a wychodzącego z kolektora). Dzięki temu rozwiązaniu generujemy oszczędność w wydatkach na energię cieplną do obiektów przemysłowych o średnio do 30-40 % rocznie.
Dodatkowo technologia SOLHOTAIR jest odpowiedzią na wyzwania współczesnego świata – rosnących cen energii, konieczności ograniczenia zużycia paliw kopalnych i niskiej emisji, oraz ochrony środowiska i klimatu.
Kontakt:
Małgorzata Stangreciak – tel. 600 007 020
Marius Jeschke – tel. 604 525 866
Dorota Jeschke – tel. 791 848 235
e-mail: office@solhotair.pl

DIGITAL ENGINEERING SOLUTIONS Sp. z o.o.
Rozwiązanie:
Mobilna aplikacja do digitalizacji i automatyzacji procesów budowlanych, która współpracuje z modelami 3D konstrukcji oraz nadrzędnym oprogramowaniem do asset management.
Wystarczy wykonać film lub zdjęcie, a następnie przesłać je do chmury. Informacja trafia do cyfrowego modelu 3D konstrukcji, w którym są umieszczane informacje o wykonanych smartfonem pomiarach lub informacje o aktualnym stanie konstrukcji, budowy (np. jej za-awansowaniu) etc. Dobrym przykładem są instalacje elektryczne: ze zdjęcia wykonanego smartfonem powstaje mapa instalacji pokazująca rzeczywisty jej przebieg w modelu 3D mieszkania. To stanowi element dokumentacji powykonawczej dla firmy instalacyjnej, element kontroli jakości podwykonawców przez generalnego wykonawcę czy inwestora oraz może służyć podmiotom zarządzającym obiektem (a także mieszkańcom) w fazie eksploatacji. W ten sposób koszty procesu mogą spaść nawet o 90%.
Aplikacja DES jest w trakcie integracji z oprogramowaniem IBM MAXIMO – liderem na światowym rynku software’u do asset management (ponad 25% udział w rynku).
Kontakt:
Grzegorz Bednarski
tel. +48609500211
e-mail: g.bednarski@de-solutions.info

SENSE MONITORING Sp. z o.o.
Rozwiązanie:
Inteligentne Dachy, to zintegrowany system z obszaru PropTech ułatwiający zarządzanie ryzykiem wielkopowierzchniowych dachów płaskich. W jego skład wchodzą czujniki S-One odpowiedzialne za zapobieganie przeciążeniom konstrukcji dachu oraz stworzone i przetestowane podczas akceleracji Industry Lab czujniki DSW, które monitorują spiętrzenie wody na dachach. System Inteligentny Dach dokonuje pomiarów w trybie ciągłym, a ich wyniki są dostępne dla użytkowników z poziomu aplikacji. W przypadku zagrożenia wysyłane są powiadomienia w formie maila lub SMS’a do administratora obiektu.
Kontakt:
Tomasz Dudek
+48 604 135 370
tomek@sense.com.pl

1000 REALITIES Sp. z o.o.
Rozwiązanie:
Szkolenie BHP w Wirtualnej Rzeczywistości, składa się z trzech części: identyfikacji zagrożeń pożarowych, ewakuacji z budynku, gdy wybuchnie pożar oraz z gaszenia pożaru. Aplikacja zawiera trzy typy obiektów: biura, magazynu oraz linii produkcyjnej. Na początku szkolenia, osoba szkoląca wybiera prawdopodobieństwa pojawienia się danych sytuacji, a następnie weryfikuje wiedzę uczestnika szkolenia w trybie szkoleniowym oraz egzaminacyjnym. Pod koniec doświadczenia generowany jest raport, dzięki czemu szkolący może monitorować wiedzę uczestników szkolenia. Aplikacja przygotowana jest w wersji angielskiej i polskiej.
Kontakt:
Karolina Buchta
tel. +48 513134913
e-mail: Karolina.buchta@1000realities.io

BYOTTA Sp. z o.o.
Rozwiązanie:
Zespół z Trójmiasta ma jasną misję: zwiększenie konkurencyjności pojazdów elektrycznych poprzez zwiększenie efektywności pracy baterii elektrycznych.
Firma opracowała i zbudowała pełnowymiarowy układ chłodzenia do baterii trakcyjnych dla autobusów elektrycznych. Zapewnienie optymalnej temperatury pozwala na wydłużenie życia baterii i zwiększenie wydajności ich pracy. To nowatorskie rozwiązanie, bazujące na wykorzystaniu termo-przewodzących materiałów kompozytowych, umożliwia także zmniejszenie liczby elementów baterii oraz zwiększenie bezpieczeństwa. Rozwiązanie ma potencjał na obniżenie kosztów produkcji poprzez wykorzystanie np. technologii wtrysku. Zespół Byotta specjalizuje się w projektowaniu nowoczesnych modułów bateryjnych, systemów BMS i układów wymiany ciepła. Byotta ma już za sobą pierwsze sukcesy – projekt prototypu baterii w technologii LTO z autorskim układem chłodzenia umożliwiającym bezpieczne ładowanie w mniej niż 10 minut, czyli niewiele więcej niż czas tankowania pojazdów spalinowych.
Kontakt:
Mariusz Smentoch
tel. +48 511 732 282
e-mail: mariusz.smentoch@byotta.com